2013. július 29., hétfő

90 centes jégkrém

A tegnapi nap az édes semmittevésé volt :D A délig alvás kudarcba fulladt, mert fél 12-kor már bűntudatom volt, hogy elcseszem az egész napot :D Elmentem mosni, de rosszabbul sikerült, mint múltkor :D A papírzsebkendőt most megúsztam, de Béla cuccát és betettem és úgy néz ki túl sok volt a gépnek, így nem lett tökéletes az eredmény. Aztán 40 percet vártam a szárítóra, ami valójában el se indult, majd mégegyszer bedobtam, akkor meg nem szárította meg teljesen, úgyhogy teregetésre került sor...

Késő délután végre netközelbe kerültem, de a Vigalom miatt senki sem volt elérhető (ez az én formám :P) ráadásul félórára rá hogy leültem, elkezdett esni az eső, úgyhogy futhattam vissza beszedni a ruhákat... "-.-

Este amíg vártam a többieket, összerittyentettem egy vacsorát a Marciék által meghagyott darált marhából... Végülis ilyen ragus tészta lett, amit megpirítottam a szuper gyors sütőnkben, és bár elbírt volna még némi paradicsomot, a többieknek ízlett :D Vacsora után bepótoltam a Dexter lemaradásomat, majd ledőltem.
Újabb random művem :D
Ma Béla maradt itthon és ment Adammel "rock climbingolni" (ami itt azt jelenti, hogy egy teremben mászik falat :DD). Én Egitával és Gabival mentem munkába, és a mai napra Debbie-t kaptam trainernek a West Towerbe. Debbie egy 50+os nő, de hihetetlen energikus és vicces :D Nem mellesleg OCD-snek becézik, ami számomra külön öröm :DDD. Mainből jött ide, 2 éve dolgozik itt, általánosan mindig a Westben van.

Reggel ért egy kis meglepetés, mert mindenki átnézhette, hogy helyes-e a payroll (mikor clock-in ill.clock-outolt és ez alapján mennyit dolgozott), de nekem nem volt papírom. Tény hogy nem fogok sokat kapni a sok levonás miatt, meg mert csak egy hetet nyomtam le, de azért pár dollárt csepegtethetnének :D

A mai napban egyébként sok érdekes nem volt. A minibárok már egész gyorsan mentek, a terhelés is. 3-kor mentem el ebédelni, és most a pizzát választottam, ami tök jó lett volna, ha nem valami iszonyatosan ehetetlen sajttal lett volna megszórva :P :D Viszont 90 cent volt a fagyi, amit magadnak engedhetsz akkora tölcsérbe, amibe egy teniszlabda is belefér, ráadásul még feltétet is rakhatsz rá (m&ms, csokidara stb) :D
90 cent? :D Tényleg el fogok hízni... :D
Delivery nem volt sok, már éppen a raktárt pakoltuk, amikor hívott Kodi, hogy az egyik cuccot át kéne rakni egy másik szobába, mert a vendégek költöztek. Egyedül mentem fel, akkor realizálódott bennem, hogy ez egy 3 emeletes desszert illetve egy vörösbor poharakkal tálcán. Így aztán azt választottam amit mindenki javasolt: a biztos utat.

Bekopogtam, odaadtam nekik a vörösbort, majd szóltam, hogy egy perc és hozom az ajándék másik felét is :D Ettől izgatottak lettek és örültek, hogy kapnak még valamit, ráadásul én se ejtettem le semmit :D Sőőőt, megkaptam az első önálló borravalóm, 3 kemény zöldhasút :D

Gabiék előbb végeztek és hazamentek, így én megvártam Megant, aki eldobott a Batmobile-al :D (tele van mindenféle Batman cuccal az egész kocsi :D)

Holnap ismét munka, de szerdán off. Talán addigra net is lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése