2013. július 31., szerda

Laza napok

A tegnapi volt az első nap, hogy munkarend szerint végeztünk, és még így is plusz munkát csináltunk, hogy kihúzzuk 6-ig :D A trainerem Mariah volt, aki egy 19 éves ázsiai tizedvér csajszi. Ő is meglehetősen nehezen viseli a reggeleket (9.30, mintha olyan korán lenne...), és nem volt túl bőbeszédű. Annyit sikerült megtudnom a minibárok ellenőrzése során, hogy nem szereti ezt a munkát, de itt van már fél éve.
Megismertem Renarst is, aki Egitához hasonlóan lett... Hát ha van favágó ember :DDD Az egy dolog hogy az akcentusával bármelyik amcsi filmbe elmehetne orosz maffiafőnöknek, de ehhez még kb 2 méter magas és iszonyatosan unott fejet vág mindig :D De amúgy nagy arc, nincs vele gond, naponta beszél kb. 5 szót :D

A minibárokkal meglehetősen korán végeztünk, így a terhelések után mehettünk ebédelni. Elhatározásom szerint hot-dogot kértem, de megint elfelejtettem, hogy a "chili" itt a "chilis babot" jelenti, így a kajámat késsel villával kellett enni xD Egyébként ebéd alatt tudtam meg a legtöbbet Mariaháról, mint hogy fősuli mellett csinálja a munkát és hogy valami bűnügyi cuccot tanul :D
Chili hot dog. Egy életre megjegyeztem :D
Délután összesen 5 deliverynk volt, fél óra se kellett hozzá, nem is tudtam elképzelni, mivel fog még eltelni az idő. Aztán kiderült, hogy minden hónap utolsó napján leltárazunk. Ez most furcsának fog hangzani, de mindig akartam leltárazni :D Ennek ellenére a holnapi szabadnap miatt csak a kisebb részéhez volt szerencsém: a lejárt termékeket kellett megszámolni.
Béla és Theo megvárt, mert ők már fél órával előbb végeztek, így volt fuvarom haza. Bélával első dolgunk volt kimenni teniszezni, de ahhoz képest amilyen jól ment az elején, olyan szarul a végén :D Aztán egy olyan ötletem támadt, hogy mi lenne, ha holnap pizzát csinálnék? Elsétáltam a Safewaybe, de gyorsan letettem olasz konyhás tervemről. Nincs olyan klasszikus hűtött sárga élesztőjük (a szárazat is 10 percig kerestem), a cukor iszonyat drága, meg a többi hozzávaló is, úgyhogy inkább vettem két fagyasztott pizzát 4 dollárért :D

Feltankoltam édességből is; mivel már nagyon éhes voltam, beruháztam 2 fánkra... Választék az van, normális íz az nincs. Egy citromosat meg egy csokisat választottam, de hát a tészta valami borzadály, a csoki meg pont ugyanolyan nemcsoki, mint a többi. Egy ízkavalkádas fagyi is bekerült a kosárba illetve egy magyar színekben pompázó zselé :D
Tudom hogy írnek tűnik, de legyen magyar :D
Otthon kivettük a csirkét a fagyasztóból. Úgy éreztem itt a nagy lehetőség, megcsinálom nagymamám legjobb receptjét, amit minden családi összejövetelkor eszünk: a tejszínes húst. Hozzáteszem a Safewayben 1 féle tejszín volt, az is 4 dollár, de hát befektettem. A srácok annyira nem lelkesedtek az ötletért, hogy csak 11-re lesz kész a kaja, de megígértem hogy megéri várni.
Edit mama, légy büszke rám! :D
Megérte :D Úgy jóllaktunk, hogy alig tudtunk megmozdulni utána. Sajnos nem lett teljesen olyan íze, mint otthon, de ezt egyrész a nagymama varázs hiányának, másrészt a rossz alapanyagoknak tudom be :D

A kaja felénél járva egyszercsak Marci esett be lihegve a munkából hazaérve, és segítséget kért. Kukázott egy két méter magas polcot :DDDDDD Kiváló cipősszekrényé avanzsáltuk kb 2 másodperc alatt :D
Új társunk :)
Kaja után még átnéztünk Gabesszal és Marcival a Timiékhez, de 1-kor hazajöttünk Gabival, mert én fáradt voltam ő meg dolgozott aznap. (Marci még maradt és mint reggel megtudtam, fél 4-kor hívta a Gabeszt, hogy engedje be :DD)

Ma fél 10-kor keltem, mert 10-től családi skype party volt napirenden, ami kicsit csúszott az ingadozó közösségi teres wifi miatt, de végülis jó volt látni mindenkit, Edit mamát is :) (a tejszínes húsos nagyi :D).

Délutánig fácse ment, aztán kezdtem intézni a dolgokat :D Mikor visszatértem a házba, egy cetli fogadott, hogy a lefolyó megcsinálva, rendesen működik. Első utam oda vezetett, de természetesen továbbra se volt jó. Az internetünket is mára ígérték, és be is hívott a Starre az irodába, de mint kiderült csak azért, hogy nem lesz meg, amíg le nem teszünk 100 dollár depositot... Viszont legalább kiderült miért nem javítják meg a lefolyót: mert eddig mindkétszer azt hitték, hogy a kézmosóé rossz "-.-

Este 6-kor indultam egy kis sétára a környező boltokban... A Home Depotban megterveztem a Pringles-es asztalomat, a Rossban ruhát néztem, a Safewayben pedig vettem egy Cadbury csokit, ami talán hasonlítani is a fog a csokoládéra :P Mikor hazaértem, Béláék már a jacuzziban ültek Andrissal és Ákossal, úgyhogy én is csatlakoztam hozzájuk :)

Ja, és a telefonom megint alkotott: felhívta kétszer a 911-et, akik visszahívtak, hogy tényleg vészhelyzetben vagyok-e... "-.- Hiába mondtam hogy véletlen volt, elkérték a nevemet... Azért remélhetőleg ebből nem lesz gond :P

Holnap ismét munka és pénteken meg már fizetésnap, kíváncsi vagyok eléri-e a 100 dollárt a fizetésem :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése