2013. július 18., csütörtök

Domino: "You Got 30 Minutes"


Ma Béláék már rendesen dolgozni mentek reggel, mi Marcival aludtunk szépen 11-ig. Nekem nem volt dolgom, neki meg csak 3-ra kellett ott lenni. Dorina lesétált Marcival az AT&T-be így már nekik is van telefonjuk, én meg azt terveztem, hogy ezalatt lesétálok a Dollar Tree-be. Na ja. Kitettem a lábam, és olyan napsütés fogadott, hogy inkább visszamentem a laptopomért és bemenekültem a közösségi tér hűtőterébe és délután 3-ig el se mozdultam a facebook elől :D

Sikerült ugyanis fuvart szereznem a postára! :D Judit csak 7-re ment, de Fatit elvitte negyed 4-kor a Broadmoorba, így visszafelé be tudtunk menni a postára is éééééés megvan a kulcsunk! :DD Még a Safewaybe is benéztünk, ahol vettem néhány létfontosságú élelmiszert, mint ketchup, de egészségeset is, mint a banán vagy az őszibarack. Bár kíváncsi vagyok mifajta Alien fog kikelni ezekből a hibátlan GMO izékből :DDD

De persze mindenre az van írva, hogy organic :D

Marciék korán végeztek, így hát őket is haza tudtuk hozni. Juditnak meg már nem tudom mennyivel jövünk :D Délután 5-kor azért éreztük Marcival, hogy az az egy tál gabonapehely nem bírja ki estig, úgyhogy teljesítettük egy álmomat: rendeltünk a Dominóból. 6 dollár egy 2 feltétes kb. 32 centis pizza, és kiszállítással mindennel együtt 16 dollárra jött ki. A neten állítottuk össze egy nagyon szép, mindenre kiterjedő felületen. 20, azaz húsz perc múlva már az ajtónk előtt állt a futár (nem hiába a Domino volt az első cég, aki házhoz szállított :)) Kapott 2 dollár borravalót, úgyhogy nagylelkűek voltunk :DDD Magunkhoz képest.

Ropogós, igazi paradicsomszósszal (vagy valami remek ízfokozóval :DDD)

Az első harapásból megállapítottuk, hogy ez a pizza remek. Vékony tésztájút kértünk, az enyémen sonka volt jalepenoval (meg persze sajttal), és nagyon egybe értek az ízek! A szeletelés nekem kicsit fura volt, majd legközelebb megpróbálom megjegyzésbe írni, hogy rendes cikkekre vágják.

Ennek ellenére egy kis Oreo-s fagyira még kaphatók voltunk, amit szintén a Safewayben vettem… Még jó hogy nem dobták utánam: 1,5 liter volt 3 dollár :DD Ezt pedig muszáj volt megvenni, lefényképezni, és kivívni Oreo rajongó ismerőseim utálatát :DD Btw, ízre nem nagy szám, olyan mint egy jobb sztracsi :D
Ezzel aztán nem spóroltak :DD
Megnéztem végre a postaládánkat, volt benne egy rakás reklámpapír, illetve megjött a bankkártyám is :D Nagyon kis viccesen néz ki, de legalább már van értelme betenni a pénzemet a bankba :D
Nagyon felnőttes :DDD

Este 6 után Dorina vezetésével végrehajtottam életem első mosását és ezzel egy kalap alatt szárítását is. Ugyebár közös mosoda van (mint ahogy minden filmben látható), ipari mosó- és szárítógépekkel, melyek 5 db negyed dollárossal működnek. Túl sok funkció nincs rajtuk, a mosógépen a hőfok szabályozás kimerül a „hot-warm-cold” hármasban, de van kímélő meg normál mosás. A mosási idő 30 perc, a szárítási meg 40. Nem is lettem volna, ha nem felejtem el, hogy raktam be nadrágot is, aminek persze mindkét zsebe dugig volt papírzsebkendővel :DDD Szépen kirázogattam őket, és a szárítógép után már alig maradt rajta... De most aztán 100%-ig megértem anyumat :DDD
Most ez nem megy :( :/
A mosás minőségével inkább nem foglalkoznék, így első ránézésre mintha némely póló összement volna, míg mások megnyúltak, de lehet csak így vasalatlanul néznek ki furán. Na igen, akármennyire is utálok vasalni, lehet be kell majd szerezni egyet, mert bár teregetni hál' istennek nem kell, attól még gyűrött marad a póló, akármennyire simítgatom :D

Béláék olyan fél 10 fele értek csak haza, reggeltől folyamatosan dolgoztak. Azt mondják, nem vészes a dolog, a trainerek jófejek, és hát ennyi pénzért meg minden jó :D Mint kiderült két fő dolgunk lesz: ellenőrizni és feltölteni a minibárt, illetve deliveryket vinni a szobába különböző alkalmakból (szülinap, évforduló stb.). Ez - legnagyobb sajnálatomra - lehetnek pezsgő pohárral és jéggel tálcán, ráadásul véletlenül sem csúszásmentesen :P Most látatlanba előirányzok magamnak kb 10 tálcaejtést és pohár/üvegtörést :D :P

Holnap elvileg normális idő lesz, talán el tudok sétálni a Chase-be, a Dollar Treebe meg az Albertsonba körülnézni egy kicsit :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése