2013. július 27., szombat

Sosem látott borravaló



Dolgoztam ma is, a változatosság kedvéért :D  Ez volt a harmadik napom, de továbbra is nagyon élvezem :) Gabesz ma szabadnapot kapott, így csak Bélával  vettük célba a Jama taxit. Küldtem nekik egy sms-t, hogy 9-re jöjjenek (csak ennek van értelme, mert a telefonban úgyse értem mit hadoválnak össze :P), de hát ez sose biztos megoldás, úgyhogy Béla felhívta Egitát, hogy ők hogy jönnek. Szerencsére arrafelé is a Jama a menő, így be tudnak nézni értünk.

Kivételesen nem shuffle jött, hanem személykocsi, ráadásul hátulra 4-en ültünk, így begörcsölt combbal szálltam ki a Broadmoornál… De 1 dollárért taxi… Parádé :D

Ma is Megan volt a trainerem, és a South épületrészt kaptuk. Előtte azonban jó pár dolgot el kellett intézni, például a lejáratokat. Már említettem a pazarlást… Na, amiket lehozunk a szobákból megvárni hogy lejárnak, azokat a cuccokat szombatonként (Expire day) átnézzük. Így elsőre nekem elég kaotikusnak tűnt hogy mit hova és mikor kell vinni. Igazság szerint Kandyce és Megan is össze-vissza beszélt :P :D Tehát a dátumokat nem tudtam megjegyezni, de a lényeg: van amit egyből kidobunk a szemétbe, van amit elviszünk a szekusokhoz (mert a hotel még lejárat előtt megpróbálja eladni a menzán) és van, amit ott hagyunk a polcon és megvárjuk, hogy az előző kettőből valamelyiket tehessük vele.
Teljes harci díszben :)
Bár a South-t kaptuk, a nap első fele a Main-ben telt. Ide Candyce volt kiírva, de ő nyitott és amíg meg nem érkezett Christine, a manager, addig neki kellett az irodában lennie. Candyce talán a legtapasztaltabb az egész department-ben, kb 20 éve csinálja ezt. És mindig mosolyog. Mindig :D Christine csak pár hete lett kinevezve (Danielle helyett, aki az F&B traininget tartotta), de ahogy nézem a többiek nem nagyon vannak oda érte. Ennek bizonyára az a legfőbb oka, hogy Daniellet nagyon szerették (elvileg az egész részleg olyan volt mint egy nagy család :)). Ezalatt a pár nap alatt Christine-t nagyon kedvesnek ismertem meg, hihetetlen mennyi energiája van és hihetetlen milyen gyorsan gépel :D Ja, és amilyen gyorsan gépel annyira hadar és viszi fel a sorok végén a hangsúlyt xD Nagyon vicces :D
 Bowties are cool :D A Doctor már csak tudja :D

Na de visszatérve, tehát a Mainben el kellett intézni pár dolgot. A legjobb a Szeszes Lady volt, akinek nagy híre van itt Broadmoorban. A Penrose suit-ben lakik a férjével az épület legfelső emeletén, és elvileg dollár tízezreket költenek el. A nevét gondolom nem kell magyarázni. Ma éppen a férjének volt a szülinapja ezért néhány lufit, poharat, terítéket és egy karton vizet (?!) kellett felvinni. Elég másnaposnak nézett ki, nem is igazán tudta hogy mit akar, de végül a tárgyalótermet kellett felteríteni 12 főre. Fáradozásunkért kaptunk 5-5 dollárt fejenként :))

A Southban is van raktár, de kisebb mint az otthoni szobám :D  Az utántöltő kocsi is kisebb és könnyebben manőverezhető mint a West-béli. Feltöltöttünk kosarunkat teával, kávéval és hasonló finomságokkal és a 3. emeleten kezdtünk úgy kb. negyed 1-kor (ami valójában az első, de ez mindegy :D) Abból a szempontból jó ez az épület, hogy minden szobában a minibár és a coffee station közvetlenül ajtó mellett van. Így gyorsabban ment a munka, de Megnek is, így kb emeletenként 1/3-2/3 arány sikerült általában :P :D

Negyed 4-kor jutottunk az utolsó szobákhoz, ami nekem a 3820-as volt. Sietni kellett, mert ha 6 órát dolgozol, akkor kötelező egy fél órás szünetet beiktatni (ez törvény :D). Ebben a szobában volt egy lejárt sör, de mire vittem volna vissza kicserélni, addigra visszaértek a vendégek. Egy faszi nyitott ajtót, mondtam neki miért jövök, beraktam az új sört, majd mielőtt elmentem volna még megkért, hogy hozzak neki jeget. Azt mondta nagyon értékeli a munkámat, úgyhogy szeretne adni borravalót. Hátrakiáltott a „Honey”-nak hogy van-e készpénzük, de persze nem volt. Erre megkérdezte tőlem, hogy hol van ATM a szállodában. Meg segítségével el tudtam neki mondani, hogy a Mainben van egy, mire ő a lelkemre kötötte, hogy 10 perc múlva jöjjek vissza, addig ő elmegy pénzért.

Mivel sürgetett az idő a 6 órás szabály miatt, ezért azonnal le kellett menni a raktárba és még a terhelések előtt clock-outolni. 10 perc múlva azért felhívtam a szobát és a nő azt mondta, a férje még nem ért vissza....

Az ebédem sajtburger volt baconnel és zöldséggel… Próbáltam redukálni a felesleges koleszterin és zsírbevitelt, és az isteni sültkrumplit most elhagytam, így konkrétan 1,87-ért kaptam a hamburgert… Imádom ezt a helyet :DDD

Hello, USAnka, a hamburger hazája :D
Kaja után megpróbálkoztam egy utolsóval, felmentem a szobához, de megint „Honey” nyitott ajtót, mert a férje még mindig nem talált vissza. Itt adtam fel a dolgot. Ha nagyon akar borravalót adni, majd hagy nekem a portán, a nevemet úgyis tudja (és ki is tudta ejteni, érdekes módon az amcsikat igencsak megzavarja a „k” a „c” helyett :D)

Akármennyire is fasza hely a Broadmoor, a terheléseket telefonon csináljuk :D Egy ilyen 30 éves cuccon kell beütni a szobaszámot majd a fogyasztás kódját. Ráadásul gyorsnak kell lenni, mert ha egy pillanatra elgondolkozol, megszakad a vonal :P :D

A Southban össz-vissz 2 delivery-nk volt. Mielőtt kivisszük őket, fel kell hívni az irodát, hogy a vendégek még ugyanabban a szobában vannak-e. Vicces volt, mert az egyiknél a szobaszám stimmelt, csak a név volt Cooper helyett Davis :D Tip-et végül sehol se kaptunk, de nem gond :) Bár nyilván örülök a borravalónak, de továbbra is osztom a Kutyaszorítóban film nézeteit.
Végezzük a munkánkat, és ha extrát nyújtunk, akkor megérdemeljük. Szerintem :)

A nap hátralevő részét a Main raktárban töltöttem, ami ilyen galériás elrendezésű és viszonylag nagy. A set up-okat készítettük, amelyek a holnapi munka zökkenőmentességéhez szükségesek. Például poharat törölgettem (kb 30-at, ez a tavaly nyári mennyiséghez képest vicc volt :D xD) illetve a 3T delivery-hez csináltam aszalt gyümölcsös tányért. Végre szabadjára engedhettem a kreativitásom és én dönthettem el, hogy egy tányérra melyik három félét rakom :D Szerintem ezt élveztem a legjobban. :D

A vége kicsit fura volt, szerintem kiadták, hogy 7-ig clock-outoljon mindenki, mert kb. kidobtak, akkora kapkodás volt. Adam hozott haza ismét, de ő is sietett valahova :D Ja, mikor odaértünk a kocsihoz, észrevette hogy van egy papírfecni az ablaktörlő alatt és egy a kormány felett. Az egyikre anyukája írta hogy szereti, a másikra meg a barátnője Shauna, hogy ő mégjobban szereti :DDD
Este teniszeztünk egy órácskát majd bevetettük magunkat a jacuzziba este 10-ig Marcival, Gabesszal és Zsuzsival. Végül csak 1-kor kerültünk ágyba (igen mostmár szó szerint :DDD) mert volt egy kis sütögetés a grill helyen, ami számunkra – sütögetnivaló híján – csak sörözgetés és beszélgetés volt, de legalább megismertük a magyarokat jobban és mindenki nagyon jófej :)
Ő az új társam éjszakákra, a svéd Fjellse :DDD
Bár a beosztásom szerint jövő keddig nincs szabadnapom, Gabesz elcserélte velem a vasárnapi offját, így holnap itthon vagyok, de kedden megyek munkába. Olyan szempontból jó, hogy végre kipihenhetem magam, és szerdán amúgy is offom van. Úgyhogy délig alvás, mosás, netezés és semmittevés a terv :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése